❗️ Відповідь дуже проста – звернутися до Адвокатської контори ДМИТРА
ЗАБАВСЬКОГО!
Ні для кого не секрет, що відбір кандидатів у
процедурі закупівлі починається з оцінки тендерної пропозиції, де навіть самі
дрібні неточності або невідповідності документів замовника можуть позбавити Вас
шансу брати участь в закупівлях.
Нами розроблена власна стратегія і основні правила
супроводу учасників в процедурі закупівель по всій Україні для досягнення
перемоги нашими клієнтами в державних і комерційних тендерах.
А зараз більш докладніше про те, що очікувати від
нового Закону України «Про публічні закупівлі».
Нова редакція Закону України «Про публічні
закупівлі» набирає чинності 19.04.2020 року. Її метою є гармонізація правил публічних
закупівель відповідно до стандартів Європейського Союзу,.
Процедури закупівель товарів, робіт і послуг,
розпочаті до набрання чинності цим Законом, завершуються відповідно до порядку,
що діяв до набрання чинності цим Законом. Договори про закупівлю, укладені до
набрання чинності цим Законом, виконуються в повному обсязі до закінчення
терміну, на який такі договори були укладені.
Нова редакція Закону передбачає наступні зміни в системі
закупівель:
✅ спрощені закупівлі;
✅ нову конкурентну процедуру закупівель – торги з обмеженою участю;
✅ визначення аномально низької ціни тендерної пропозиції;
✅ можливість виправлення невідповідності в інформації і / або документах, представлених у складі тендерної пропозиції протягом 24 годин;
✅ зміни в критеріях оцінки.
Також новою редакцією Закону передбачений такий
механізм, як консультації з ринком, які можуть проводитися через електронну
систему закупівель шляхом направлення питань замовником і отримання відповідей
від суб’єктів господарювання або шляхом організації відкритих зустрічей з
потенційними учасниками. Отримані рекомендації та інформація за результатами
проведення ринкових консультацій можуть використовуватися замовником при
підготовці до проведення закупівлі, а саме в частині встановлення технічних
вимог до предмету закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасників, залучення
більш широкого кола потенційних учасників.
Починаючи з 01.01.2022 організовувати закупівлі
зможуть виключно уповноважені особи. Новою редакцією закону передбачена
можливість організації та проведення процедур закупівель тендерним комітетом
виключно до 01.01.2022. Поряд з цим, уповноважена особа для здійснення своїх
функцій має буде підтверджувати свій рівень володіння необхідними (базовими)
знаннями в сфері державних закупівель на веб-порталі Уповноваженого органу
шляхом проходження безкоштовного тестування.
Новою редакцією Закону передбачено зміни щодо
порядку оскарження процедур закупівель:
✅ справляння плати за подачу скарги буде здійснюватися через електронну систему закупівель;
✅ плата за подачу скарги буде повертатися в разі її задоволення;
✅ розмір плати, порядок здійснення плати та її повернення суб’єкту оскарження визначається Кабінетом Міністрів України;
✅ скарга не може бути відкликана у разі її внесення в реєстр скарг і якщо по ній сформована реєстраційна картка;
✅ термін розгляду скарги органом оскарження становить 10 робочих днів з дати початку розгляду, максимальне продовження – до 20 робочих днів;
✅ електронна система закупівель автоматично припиняє початок електронного аукціону і не оприлюднює: рішення замовника про скасування тендера або визнання його таким, скасування переговорної процедури закупівлі, договір про закупівлю та звіт про результати проведення закупівлі, після подачі суб’єктом скарги до органу оскарження;
✅ право на оскарження не обмежує права суб’єкта звертатися до суду без попереднього звернення до органу оскарження.
Отримання прогнозованих позитивних результатів підтверджує те, що якщо Ви не бачите виходу зі складної ситуації – це не означає, що його немає. Довіртесь професіоналам!
Адвокат, партнер Дмитро Забавський