Logo

Phone/Fax (044) 280-89-92

Тел. (044) 222-55-11, (044) 227-55-11, (050) 105-51-15

To get a lawyer's consultation - make an appointment by pressing the button.

Registration and liquidation of enterprises

Registration and liquidation of enterprises

Один з напрямів діяльності Адвокатської контори Дмитра Забавського – є правовий супровід підприємницької діяльності господарських суб’єктів усіх форм власності в Україні.

При створенні юридичних осіб юристи надають всебічну консультаційну підтримку, розробляють проекти установчих документів, представляють інтереси клієнтів в органах реєстрації та інших державних органах.

Наші адвокати здійснюють правовий супровід створення та реєстрації представництв і філій іноземних компаній на території Україні.

Адвокатська контора Дмитра Забавського надає правову підтримку клієнтам при купівлі підприємств, зокрема, наші фахівці проводять економіко-правовий аналіз підприємства, здійснюють експертизу майнових прав засновників, готують необхідні документи для оформлення угод по купівлі підприємств, у тому числі і в процесі приватизації.

Діяльність Адвокатської контори Дмитра Забавського охоплює всі види припинення юридичних осіб – ліквідація підприємств, банкрутство, реорганізація, виділення, злиття чи поглинання.

В процесі діяльності компанії чи організації може виникнути необхідність виділення чи реорганізації філіалів в окрему структуру, об’єднання декількох фірм, чи ліквідації окремих відділень.

Ліквідація підприємства — це повне припинення його діяльності без правонаступництва чи переходу прав та обов’язків даної юридичної особи іншим особам. За час своєї діяльності фірма може накопичити кредиторські заборгованості чи проблеми з податковою звітністю. У зв’язку з цим ліквідація підприємства може бути добровільна ти примусова.

Добровільна ліквідація відбувається за одноголосним рішенням засновників фірми чи уповноваженого органу, примусова ж лише на основі рішення суду.

Існує також альтернативна ліквідація — реорганізація підприємства. В такому випадку припинення діяльності відбувається з найменшою затратою сил, часу та фінансів, а всі права та обов’язки переходять за правонаступництвом іншим юридичним особам. Реорганізація є дуже поширеною.

Звертаючись за допомогою з питань ліквідації до наших спеціалістів, клієнт отримує широкий спектр послуг, зокрема:

  • вивчення матеріалів та підготовка правових висновків та рекомендацій;
  • оцінка можливості та доцільності процедури;
  • податковий аналіз і закриття рахунків в банківських установах;
  • зняття з обліку в усіх контролюючих органах;
  • розробка плану дій;
  • підготовка установчих документів;
  • реєстрація та акредитація нових суб’єктів;
  • супроводження ліквідаційної процедури;
  • виконання функцій ліквідаційної процедури;
  • передача документів в архів;
  • отримання довідок про здачу печатки та передачу оригіналів свідоцтва та установчих документів в архів.

В комплекс послуг з реєстрації підприємств, входить, складання та підготовка проектів установчих документів суб’єкта господарювання, в тому числі: статуту, засновницького договору, протоколів учасників суб’єкта господарювання, актів прийому-передачі майна до статутного фонду, оцінки майна, а також:.

  • Реєстрація новоствореного суб’єкта господарювання у державного реєстратора при місцевих державних адміністраціях та виконавчих комітетах міських рад, пенсійному фонді, податковій інспекції, фондах загальнообов’язкового державного соціального страхування, органах статистики.
  • Складання та заповнення реєстраційних карток, внесення до них інформації, здійснення інших дій з підготовки документів, необхідних для реєстрації суб’єкта господарювання.
  • Відкриття поточних рахунків у банківській установі, у національній та іноземній валюті.
  • Надання послуг з виготовлення печатки, одержання дозволів та здійснення всіх інших дій пов’язаних з виготовленням печаток, штампів суб’єкта господарювання.
  • Внесення змін до установчих документів, складання проектів протоколів загальних зборів засновників (учасників) про внесення таких змін та проведення державної реєстрації змін до установчих документів.